Razvoj integrirane spletne trgovine za Roko d.o.o.: preboj v digitalno poslovanje

Razvoj integrirane spletne trgovine za Roko d.o.o.: preboj v digitalno poslovanje

Zgodba o uspehu podjetja Roko d.o.o.

Roko d.o.o. je slovensko podjetje, ustanovljeno leta 1994, specializirano za veleprodajo kmetijskih proizvodov. Z več kot 25-letnimi izkušnjami na področju kmetijstva, podjetje zagotavlja širok spekter proizvodov, vključno s semenskim materialom, sredstvi za varstvo rastlin, gnojili in rezervnimi deli za kmetijske stroje. Med njihove največje uspehe sodi distribucija kakovostnega semenskega krompirja, letno uvoženega iz različnih evropskih držav.

Izkušnje in novi izzivi

Kljub dolgoletnim uspehom se je podjetje Roko d.o.o. soočilo z izzivom zastarele spletne trgovine. Obstoječa platforma ni omogočala sodobne uporabniške izkušnje in povezave z ERP sistemom, kar je oteževalo upravljanje zalog in prodajo iz dveh skladišč. Odločitev za izgradnjo nove spletne strani je bila neizogibna, da bi izboljšali funkcionalnost in prilagodljivost.

Naša stara spletna trgovina je bila zelo zastarela in ni omogočala funkcionalnosti, ki smo jih potrebovali, da bi ohranili konkurenčnost, ki je v digitalni dobi potrebna. Zato smo iskali novo spletno platformo, ki je nadgradljiva, razširljiva in omogoča nadaljnjo rast naše spletne trgovine.

Digitalna preobrazba z nopCommerce

Po preučitvi več platform, vključno z Magento, se je podjetje Roko d.o.o. odločilo za nopCommerce. Ta platforma je izpolnjevala njihove ključne zahteve: hitrost, nadgradljivost in integracijo z ERP sistemom SAOP. Poleg tega nopCommerce omogoča večjezičnost, kar je ključnega pomena za njihovo nadaljnjo širitev na tuje trge.

Zaupajte nam svoj izziv >

Rešitev po meri

Ekipa Skupine stroka.si je zagotovila celovito integracijo nopCommerce platforme z ERP sistemom podjetja Roko d.o.o. S tem so omogočili avtomatizirano posodabljanje zalog in popustov, kar je bistveno zmanjšalo potrebo po ročnem delu. Poleg tega so uredili funkcionalnosti za upravljanje zalog iz dveh skladišč, kar je odpravilo prejšnje omejitve pri prodaji določenih izdelkov.

Ključne prednosti izgradnje rešitve vključujejo:

  • hitrost in nadgradljivost: nopCommerce platforma omogoča hitro delovanje in enostavno nadgradnjo, z novimi funkcijami, kar omogoča razvoj spletne trgovine, prilagojene za optimizacijo in rast kar je bilo ključno za Roko d.o.o.
  • Integracijo s SAOP za B2B in B2C: avtomatsko posodabljanje zaloge in cen ter vodenje zalog iz več skladišč je zmanjšalo potrebo po ročnem vnosu podatkov.
  • Večjezično podporo: nova spletna trgovina omogoča delovanje v več jezikih, kar širi doseg podjetja. Dolgoletna želja podjetja je bila, da se intenzivno dela na širitvi na tuj trg, kar jim nopCommerce platforma omogoča.
  • Plačilne sisteme: platforma je povezana z več kot 200 različnimi plačilnimi sistemi in metodami plačila, na strani stranke je bilo urejenih več možnosti plačilnih metod, vključno s Stripe, Bankart, LeanPay, Lab4Pay, predračun s QR kodo.
  • Logistiko: urejena je bila GLS poštna spremnica, ki je namenjena odpremljanju naročil preko spletne trgovine.
  • Oglaševanje: nopCommerce ponuja razširitve za integracijo z različnimi oglaševalskimi kanali, vključno z Google Ads in Meta oglaševalsko platformo (Facebook ter Instagram Ads) in Mailchimp. Vse integracije so bile urejene zaradi želje po digitalni rasti podjetja.

V okviru izboljšav uporabniške izkušnje je bila posebna pozornost namenjena tudi vpogledu naročil potnikom na terenu. Nova funkcionalnost platforme jim omogoča preglednejši vpogled v naročila, vključno s filtriranjem po datumih, kar bistveno olajša njihovo delo in jim omogoča hitrejše iskanje relevantnih informacij.

Izgradnja spletne trgovine

Izgradnja spletne trgovine je zajemala več korakov, od analize potreb stranke do končne implementacije:

  1. Analiza potreb: skupaj s stranko so strokovnjaki Skupine stroka.si analizirali njihove potrebe in določili funkcionalnosti, ki jih mora nova spletna trgovina podpirati.
  2. Oblikovanje spletne trgovine: unikatna grafična podobna, oblikovanje vstopne strani, kategorijske strani in detaljnega pogleda artiklov.
  3. Projekt: implementacija oblikovne zasnove, priprava in vgradnja modulov (filtriranje izdelkov …), migracija podatkov iz prejšnje trgovine.
  4. Testiranje in optimizacija: izvedli so obsežno testiranje, da bi zagotovili brezhibno delovanje spletne trgovine in optimalno uporabniško izkušnjo.
  5. Usposabljanje uporabnikov: zagotovili so usposabljanje za osebje podjetja Roko d.o.o., da bi lahko učinkovito uporabljali novo spletno trgovino in upravljali zaloge ter naročila.

Personalizirana rešitev za učinkovitejše terensko poslovanje

V sodobnem poslovnem okolju, kjer so hitrost, natančnost in prilagodljivost ključne za uspeh, je nujno zagotoviti, da so rešitve prilagojene specifičnim potrebam vsake stranke. Pri podjetju Roko d.o.o. smo zato razvili napredno platformo, ki ne le da omogoča upravljanje prodajnih aktivnosti na terenu, ampak zagotavlja tudi personalizirano izkušnjo za vsakega posameznega uporabnika.

Ključne funkcionalnosti platforme, prilagojene terenskemu delu:

  • integracija z ERP sistemom SAOP: platforma omogoča sinhronizacijo podatkov o zalogah, cenah in rabatih, kar zagotavlja aktualne informacije za potnike na terenu.
  • Upravljanje strank in naročil: vsak potnik ima individualni profil in možnost vnosa ter upravljanja strank, kar vključuje podrobnosti o kupcu, zgodovino prodaje in trenutna naročila. To omogoča boljšo organizacijo ter enostavnejše sledenje poslovnim aktivnostim.
  • Hitri iskalnik artiklov: s pomočjo naprednega iskalnika potniki hitro najdejo artikle po šifri, nazivu ali kategoriji, kar pospeši proces naročanja in zagotavlja večjo učinkovitost na terenu.
  • Prilagojena tablična izkušnja: platforma je optimizirana za uporabo na tablicah, kar omogoča dostopnost in funkcionalnost kjerkoli in kadarkoli, kar je ključno za terensko delo.
  • Sprotne posodobitve zalog: aplikacija prikazuje točne zaloge in aktualne cene za posamezne stranke, kar zmanjšuje tveganje napak pri naročanju in povečuje zaupanje strank.
  • Enostavno upravljanje količin in rabatov: potniki lahko hitro in enostavno dodajo izdelke v košarico, s čimer se bistveno pospeši postopek naročanja. Prav tako je prikazan točen rabat za določeno podjetje, kar omogoča transparentno poslovanje.

Ta rešitev je bila razvita z mislijo na potrebe sodobnega poslovanja, kjer je mobilnost ključna. Z našo platformo so potniki podjetja Roko d.o.o. opremljeni z orodji, ki jim omogočajo hitrejše in natančnejše delo na terenu, kar vodi v višjo učinkovitost in večje zadovoljstvo strank.

Hitrost in učinkovitost implementacije

Bili smo precej pozitivno presenečeni nad hitrostjo implementacije. Pripravljeni smo bili počakati dlje, da so stvari res kakovostno urejene. V Skupini stroka.si so s profesionalnim pristopom v zelo pohvalnem času zagotovili spletno trgovino - točno tako, kot smo si jo želeli.

Projekt je bil izveden v dogovorjenih rokih, kar je pozitivno presenetilo naročnika. Komunikacija s spletno ekipo na strani Skupine stroka.si je bila zelo proaktivna, kar je omogočilo hitro odpravljanje morebitnih težav in prilagoditev. Testiranje proizvodnje je bilo hitro in učinkovito, vse potrebne popravke pa so izvedli takoj.

Pozitivni rezultati in nadaljnji načrti

Prenovljena spletna trgovina je izboljšala pozicioniranje na trgu, kar se odraža v večjem številu klicev in povečanju prodaje izdelkov, ki jih prej zaradi težav z zalogo dveh skladišč niso mogli prodajati. Zmanjšanje časa, potrebnega za ročne procese, je podjetju omogočilo, da se osredotoči na bolj kreativne in strateške naloge.

Podjetje Roko d.o.o. načrtuje nadaljnjo širitev spletne trgovine na nemški in angleški trg ter izvedbo digitalnega oglaševanja, ki bo okrepilo njihovo konkurenčnost v današnjem poslovnem okolju.

Želite ostati konkurenčni?

Vzdrževalna pogodba za stalno rast

Podjetje Roko d.o.o. ima s Skupino stroka.si sklenjeno vzdrževalno pogodbo, kar jim zagotavlja njihovega osebnega svetovalca, skrbnika, s katerim komunicirajo glede vseh nadaljnjih želja in možnosti. To jim omogoča tudi hitro odkrivanje napak in nepravilnosti, kar zagotavlja nemoteno delovanje spletne trgovine ter takojšnje reševanje morebitnih težav.

Integracija nopCommerce platforme z ERP sistemom je podjetju Roko d.o.o. omogočila pomemben napredek v digitalnem poslovanju. Prenovljena spletna trgovina ne le izpolnjuje trenutne potrebe, temveč tudi zagotavlja trdno osnovo za prihodnjo rast in širitev. S stalnimi nadgradnjami in vzdrževalnimi storitvami bo podjetje Roko d.o.o. še naprej utrjevalo svojo pozicijo na trgu ter dosegalo nove poslovne uspehe.

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.