Podpis Microsoft Premier Support pogodbe – za najvišji nivo storitev in odličen servis za stranke 30. avg. 2019 Novice S korporacijo Microsoft smo podaljšali Premier Support pogodbo za partnerje, in s tem postali eno izmed treh partnerskih podjetij v Sloveniji, ki ima dostop do najboljših Microsoftovih strokovnjakov na svetu. Podpisana pogodba nam in našim strankam zagotavlja še boljše načrtovanje rešitev in uporabo vrste svetovalnih storitev, kot so: strateško svetovanje, svetovanje pri infrastrukturi, razvoju programov in svetovanje po meri. Na drugi strani smo s pogodbo vključeni v globalno podporo pri odpravljanju težav (napak) pri uporabi Microsoftovih izdelkov. »Že od samega začetka poslovanja smo zavezani Microsoftovi tehnologiji in na trgu zagotavljamo kakovostne in inovativne rešitve in storitve s področja informacijske tehnologije. Zapisano potrjuje tudi Microsoft, ki nam je za leto 2013, 2017 in 2018 podelil laskavi naziv Microsoftov partner leta za Slovenijo. Podpis Premium Support pogodbe je za nas strateškega pomena, saj nam omogoča dodatno svetovanje in izobraževanje na področju globalnih trendov, novih tehnologij in rešitev prihodnosti s strani najboljših Microsoftovih strokovnjakov,« je povedal Sandi Markon, lastnik in direktor Skupine stroka.si. Dodana vrednost omenjene pogodbe se ne kaže samo na strateškem, ampak tudi tehničnem in operativnem nivoju. Omogoča lažjo, boljšo in hitrejšo komunikacijo z Microsoftovimi predstavniki za posamezna področja v primeru tehničnih izzivov, dostop do izobraževanj, delavnic in svetovalnih ur strokovnjakov iz tujine. Na trgu se vse skupaj odraža v še kakovostnejši ponudbi storitev za stranke in še večji kompetentnosti naših zaposlenih. Povezani članki: Related articles Prihodnost delovnih mest Umetna inteligenca kot novi steber poslovanja Bubble: revolucija v razvoju programske opreme
Podpis Microsoft Premier Support pogodbe – za najvišji nivo storitev in odličen servis za stranke 30. avg. 2019 Novice S korporacijo Microsoft smo podaljšali Premier Support pogodbo za partnerje, in s tem postali eno izmed treh partnerskih podjetij v Sloveniji, ki ima dostop do najboljših Microsoftovih strokovnjakov na svetu. Podpisana pogodba nam in našim strankam zagotavlja še boljše načrtovanje rešitev in uporabo vrste svetovalnih storitev, kot so: strateško svetovanje, svetovanje pri infrastrukturi, razvoju programov in svetovanje po meri. Na drugi strani smo s pogodbo vključeni v globalno podporo pri odpravljanju težav (napak) pri uporabi Microsoftovih izdelkov. »Že od samega začetka poslovanja smo zavezani Microsoftovi tehnologiji in na trgu zagotavljamo kakovostne in inovativne rešitve in storitve s področja informacijske tehnologije. Zapisano potrjuje tudi Microsoft, ki nam je za leto 2013, 2017 in 2018 podelil laskavi naziv Microsoftov partner leta za Slovenijo. Podpis Premium Support pogodbe je za nas strateškega pomena, saj nam omogoča dodatno svetovanje in izobraževanje na področju globalnih trendov, novih tehnologij in rešitev prihodnosti s strani najboljših Microsoftovih strokovnjakov,« je povedal Sandi Markon, lastnik in direktor Skupine stroka.si. Dodana vrednost omenjene pogodbe se ne kaže samo na strateškem, ampak tudi tehničnem in operativnem nivoju. Omogoča lažjo, boljšo in hitrejšo komunikacijo z Microsoftovimi predstavniki za posamezna področja v primeru tehničnih izzivov, dostop do izobraževanj, delavnic in svetovalnih ur strokovnjakov iz tujine. Na trgu se vse skupaj odraža v še kakovostnejši ponudbi storitev za stranke in še večji kompetentnosti naših zaposlenih. Povezani članki: Related articles Prihodnost delovnih mest Umetna inteligenca kot novi steber poslovanja Bubble: revolucija v razvoju programske opreme
Tags Digitalna transformacija Osebna produktivnost Spletne rešitve PANTHEON Office 365 Power BI Poslovna analitika Novice Informacijska infrastruktura digitalno poslovanje
Pametnejši PANTHEON: odkrijte moč ChatGPT 4.0 chatbota 25. jul. 2024 Kako ChatGPT v Excelu poenostavi poslovanje? 3. jul. 2024 Microsoft Copilot kot ključ do produktivnosti 20. maj 2024 Lotus BI: Povečajte učinkovitost in konkurenčnost s podatkovno podprtim odločanjem 23. apr. 2024 Pretvarjanje podatkov v konkurenčno prednost 7. mar. 2024
Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.
Pošlji DA* Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.